.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست 1+5 در انتظار حضور انتخاباتی مردم

شمال نیوز: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: همه کش و قوس‌ها و طولانی کردن نشست‌های 1+5 در بحث هسته‌ای در انتظار 24 خرداد 92 است و آنها منتظر نتیجه انتخابات و میزان حضور مردم هستند.

 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالوحید فیاضی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور از تامین مبلغ 300 میلیون تومان از سوی وزارت راه و شهرسازی و 300 میلیون تومان از سوی استانداری مازندران برای اجرای پروژه فاضلاب مسکن مهر کندیاب نور خبر داد.

وی خواستار پیگیری، جذب و اجرای پروژه توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان نور شد.

عضو خانه ملت انتخابات 92 را اوج حماسه سیاسی ذکر کرد و اظهار داشت: مردم هرگاه با امید و انگیزه حاضر شدند، نظام سلطه و کسانی که طرح براندازی انقلاب را داشتند ناکام ماندند و ما وظیفه داریم با اعتمادسازی و ایجاد انگیزه زمینه حضور حداکثری را فراهم نماییم.

* نشست 5+1در انتظار انتخابات

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همه کش و قوس‌ها و طولانی کردن نشست‌های 1+5 در بحث هسته‌ای در انتظار 24 خرداد 92 است و آنها منتظر نتیجه انتخابات و میزان حضور مردم هستند.

فیاضی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری تایید مواضع نظام و تجدید نظر در مناسبات سیاسی توسط بیگانگان و قطعا حذف و کاهش بیشتر تحریم‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: مهم پیروز انتخابات نیست، مهم آرمان انقلاب، امام (ره) و شهدا است و هر کس پیروز شد باید زیر پرچم ولایت و رهبری حرکت کند.

فیاضی ابراز داشت: رهبری در بیانات شان ویژگی‌های رئیس جمهور آینده را فرمودند و ملت با این معیار ان‌شاءالله انتخاب درست خواهند داشت زیرا به نظام و رای خود اعتماد دارند و نمونه آن هم شرکت تعداد زیاد از هموطنان برای حضور در شوراهای شهر و روستا است.

عضو خانه ملت حماسه اقتصادی را از دلایل بروز حماسه سیاسی دانست و گفت: اگر زیربنای اقتصاد درست عمل شود و مشکل معیشت مردم پیگیری شود، حماسه سیاسی نیز قوی‌تر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: اگر تئوری اقتصاد مقاومتی درست تبیین شود، حماسه اقتصادی رقم خواهد خورد و با حماسه اقتصادی سرمایه‌گذاری، صنعت، کشاورزی و... رونق می‌گیرد و رفع بیکاری را هم شاهد خواهیم بود و بسیاری از معضلات حاشیه‌ای بیکاری رفع یا کاهش می‌یابد بنابراین مدیریت باید کرد و داشته‌ها را احصا کرد.

عضو کمیسیون پژوهش و تحقیقات مجلس در پایان به آمادگی وزارت علوم برای احداث ساختمان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: در صورت تامین زمین، این آمادگی وجود دارد و اعتبارات لازم تامین می‌شود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عای 8 ارديبهشت 1392
فیاضی نماینده ای پر تلاش و مکتبی و مردمی میباشد و حضورش در جلسه جبهه ی پایداری به همراه علامه مصباح نشان دهنده شعور بالای سیاسی ایشان است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.